24 June, 2009

tagged by asya and emilia.

A'kum n ello..

tagged by asya and emilia.hoho.

oh!emi updated her blog!!haha.

k now.

1st tagged by asya. 2 tags btw.

1st tagged.
1. Apakah hubungan awak dan dia?
manusia yang mempunyai hubungan yang halal.

2. 5 impression terhadap dia
baik,pelik,memahami,ske bola,ske senyum.(tidak tertakluk kepada satu lelaki sahaja)

3. Perkara yang paling memorable yang dia lakukan kat awak
hohohoho.tidak perlu diketahui.nanti anda excited.

4. Perkara paling memorable yang dia kata pada awak
alia. alia. alia. alia. gle ske ble laki sebut name ni.haha.

5. Kalau dia kekasih awak.. awak akan
tahan geram tak abis2.

6. Kalau dia jadi musuh awak. awak akan
senyum sinis memanjang.

7. Kalau dia kekasih awak. awak akan:-
erm.soalan ni tak same ngan no.5 ke?

8. Kalau dia jadi musuh awak... mungkin kerana:-
kami tidak sehaluan.

9. Overall impression ttg dia:-
pelik.

10. The most desirable thing to do to her/him:-
ikut cakap DIA.

11. Apakah awak rasa ttg pandangan orang terhadap awak?
seorang peminat Liverpool yg berhati mulia.aha.

12. The character/(s) of you for yourself?
passionate.excited.korea.japanese.ske gelak.positive.

13. On contrary, the character you hate about you
kedekut.pemalas.

14. The most ideal person you want to be with:-
xabi alonso. george clooney. hugh jackman. fernando torres.

15. For people who like you.. tell sumthing about them:-
saya tahu kamu sayang saya.blogger-emoticon.blogspot.com

16. Ten people you tag:(do it if you want.i only put the names cos of no.17)
1.ainun.
2.emilia.
3.nazneen.
4.fatin aqilah.
5.ainor salikin.
6.noi.
7.adzrin.
8.faidzal.
9. eireen.
10. tiron

17. No.2 ada hubungan dgn siapa?
mim mim!

18. Is no.3 female or male?
female.

19. If no.7 and 10 have a relationship.
mereka lesbian~

20. Mcmmane dgn no.5 dgn no.8?
tidak disokong same sekali.haha.

21. No. 4 single kah?
yup.

22. No.1 belajar apa?
belajar jadi doktor.

23. Say sumthing about no.9:
dia giler.

2nd tagged by asya.

1. Kekasih saya adalah :
xabi alonso.

2. Saya sedang mendengar :
switchfoot's only hope..

3. Mungkin saya patut ;
belajar biochemistry.

4. Saya baru sudah :
ntah~!

5. Beza rakan, sahabat, kawan :
rakan itu tak rapat tapi kenal. sahabat itu rapat and tau rahsia. kawan itu kawan dan tak lebih dari itu.

6. Saya tidak faham :
kenape orang ske joe cole.

7. Saya perlu mencari:
labcoat.

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya :
"cerita ni abis biler?"

9. Makna kehidupan :
challenge.

10. Cinta itu adalah :
menyusahkan.

11. Saya paling suka :
Liverpool!!!

12. Saya akan cuba :
tidur awal.

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka :
trademark!

14. Telefon bimbit saya :
besar macam gameboy!

15. Katil saya :
tidak best.

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya :
exam senang?

17. Teknologi adalah :
kesenangan dan kemalasan.

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak:
didih air.taruk mee.taruk perencah.taruk telur.lepas 3 minit,megi tomyam siap dimasak!

19. Semalam :
saya tidur lambat.

20. Hari ini :
saya tengok Transformers2.

21. Malam ini saya akan :
online?

22. Esok pula saya akan :
belajar?

23. Saya betul2 inginkan :
tiket to Liverpool.

24. Badminton atau futsal? :
kalo main,dua2. kalo tengok,badminton.

25. Karaoke :
itu BEST!

26. Kereta :
itu bagus.

27. Bilik yang terang atau gelap :
terang.

28. Makanan jepun adalah :
sedap kalo tak mentah.

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang :
pi semayang.


now the tagged by emilia.she got it from facebook btw.


1. how old are you?
19.

2. are you single?
yup.

3. at what age do you think you'll get married?

23

4. do you think you'll marrying the person you are with now?
i don't want to think about the future.

5. if not, who do you want to marry?
Nathaniel Sheridan.

6. who will be your bridesmaid & bestman?
haniyana? she's the only person in my mind. bestman? shim changmin.

7. do you want a garden/beach or traditional wedding?

garden. tho with traditional protocol.

8. where do you plan to go on honeymoon?
Maldives.

9. how many guests do you think you'll invite?
only the close one.tho i doubt that'll happen cos my father said he'll bring his friends on my wedding day.and from what i know,my father has PLENTY OF FRIENDS.

10. will that include your exes?
who?

11. how many layers of cake do you want?
5.

12. when do you want to get married, morning or evening?
midnight.haha.so that my father's friends will have a hard time to come to the wedding.haha.

13. name the song/tune you'd like to play at your wedding.
PENGANTIN BARU?

14. do you prefer fine dining or just normal spoon & fork? knife?
both.

15. champagne or red wine?
mineral water. i'm a healthy freak.and i think many old people will come to the wedding.i don't want them to get diabetic cos of air sirap.

16. honeymoon right after the wedding or days after the wedding?

days after the wedding. cos i'll get tired straight after the wedding,hence i don't want to have a tired face in a honeymoon.

17. money or household items?

money.

18. how many kids would you like to have?
2.

19. will you record your honeymoon in DVD/CD?
the only reason you need a honeymoon is to have sex and buy souvenires for your relatives.record the shopping moment,not the sex.

20. whose wedding plan would you like to know next?

truthfully,i want to know KP's..but ainun,asya,nadia,fatin aqilah,ainor salikin and nazneen,do this stuff please. and faidzal,i want you to do it cos i want to know the MAN'S POINT OF VIEW.haha.



ta then.!

4 comments:

fareez fadzil... said...

aku dah buat tag yang terakhir itu~~~
:P

Alia Liverpool said...

hahaha
yeay!
baru aku leh tau pe laki pikir psl nk kawin ni..haha

fareez fadzil... said...

maksud aku, aku dah buat tag ni kala dulu2, x ingat bile...
kalo rajin, serach my archive yer~
:P

Alia Liverpool said...

sori...silap paham...
after 3min,aku baru paham pe ko sbut...haha...

kk..
later aku check..aha